I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, February 25, 2011

HARI PALING BEST

Hari ini (semalam) ada teater muzikal hidayah dari Ramli sarip dekat dewan serbaguna sebelah mahkamah.....die tulis kol 8 so...aku pon gerak kol 7.57 samapai jek kat sana, ade jual macam - macam....contohnya cb single Ramli sari feat ANA RAFFALI. tunggu punye tunggu.... kol 9 baru mula.... teruk2. Mula2 die paparkan video tentang hidayah.... tiba2 die tulis macam ni sebelum anak wujud, marilah kita bercinta dahulu tiba2 lagu ......KALAU BERPACARAN berkumandang...hahaha, aku ingatkan betul2 suhaimi mior hasan n ana rafali. upenye artis2 warisan....huhuhu suasana msa lagu tu berkumandang memang hapi go laki...dia ada 3 segmen... segmen 1 ialah segmen KELAHIRAN, segmen 2 segmen KEMANUSIAAN.lagi satu segmen aku dah lupe.... habis je teater tu sume orang berpusu2 keluar.... aku singgah jap kedai nak beli cd ramli sarip, aku beli buku konsert 2 RAKSASA......balik je aku bukan air cond terus ....... tiba2 dah pagi, aku penat sangat kowt...but the way teater tu memang best.....

No comments:

Post a Comment