I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, October 11, 2011

KEHILANGANNYA

Hari ini.....11/10/11....tepat kol 6 pagi,hujan turun lebat. Dan pada pukul 8 pagi, mak ak telefon...mengatakan bahawa SHAHRUL....21 tahun...OKU...meninggal dunia!!!! Air mata berderai jatuh ke pipi. pukul 10 ak bersiap pergi ke rumah die, masuk je rumah die. mak die menangis disamping arwah. Ak selak kain dan tutup balik...Duduk kejap sebelah mak arwah....diceritakan masa kematian....."pagi semalam...arwah nak makan kuih bakar....sy ckp esok nak beli....tiba2 ada orang datang bagi kuih bakar. suka arwah masa tuh...pukul 4 ptg semalam adik die baik pulak suruh arwah tido dalam bilik die(selama ni adik die mmg benci kat arwah),tidolah arwah sampai pagi. Pukul 4 pagi arwah menjerit2 kesakitan perut....saya pon bawaklah die pergi klinik Mahkota...sampai je kat sana doktor boleh cakap x tau arwah sakit ape.....doktor pon bagi ubat tahan sakit...dienjet kat badan arwah....yang saya sedihtu doktor tu suruh arwah baring kat atas lantai...sbab arwah tu berat nak papah naik atas....saya mintak bantal....doktor tu x bagi....lepas enjet je..arwah cakap nak tidur kat rumah...nak tido kat rumah mak....saye pon balik la .... sampai je rumah saya bentangkan tilam....x sampai 10 minit muka arwah pucat...saya pon surohlah adik die pergi klinik tadi....pastu doktor tu siap cakap x tau ape2...sebab doktor betul dah balik....tepat pukul 6 arwah pun pergi dengan tenang" yang aku paling sedih masa mak arwah cakap "arwah dulu nak salam orang, org cakap heh...x hingin" dengo citer tu aku teringat kisah ak dengan arwah....ak dengan arwah dulu ske main dam sama2....kadang2 die pergi padang jalan kaki....ak sanggup antar die balik naik motor....dahla...ak x nak citer banyak2 sebab takot menipu.....ak takot ak ada buat dosa kat die....sampai skang aku teringatkan kenangan ak dgn arwah....AL-FATIHAH.....ARWAH SHAHRULNIZAM BIN ABD JALIL.....SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT

No comments:

Post a Comment